Psie ciuchy oraz gadżety

PsiowySklep

Zwroty, reklamacje, wymiana

1. zwroty

• Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zakupu •

• Przedmioty nie mogą nosić śladów zużycia •

• Zwrotowi podlega cała kwota zamówienia, tj. ceny przedmiotów oraz kosztów wysyłki zamówienia do Klienta •

• Nie można zwrócić przedmiotów spersonalizowanych dla klienta •

1.1 JAK ZWRÓCIĆ TOWAR

• Aby zwrócić towar, należy pobrać formularz zwrotu, wypełnić go czytelnie i dołączyć do przesyłki wraz z paragonem lub jego kopią •

• Odesłać towar z dopiskiem “ZWROT” do paczkomatu: ZOG02N, Daszyńskiego 92, Zgorzelec 59-900 •

• Zwrot pieniędzy na wskazane w formularzu konto, realizujemy maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki •

• Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient •

2. Reklamacje

• Aby zareklamować zamówiony towar z powodu wad, należy się z nami skontaktować mailowo pod adresem: [email protected], podając numer zamówienia, opisując krótko zaistniałą sytuację i dołączając zdjęcia obrazujące uszkodzenia •

• W przypadku uznania reklamacji, na nasz koszt prześlemy do Państwa nowy produkt •

• W razie konieczności odesłania reklamowanego towaru, procedura wygląda identycznie jak w przypadku zwrotu opisanego w punkcie 1. •

• W razie gdyby wymiana w ramach reklamacji nie była możliwa, np. ze względu na brak rozmiaru czy wzoru, dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane przez Państwa konto •

 

3. WYMIANA

• W naszym sklepie wymiana polega na dokonaniu zwrotu towaru, zgodnie z opisem z punktu 1. i złożeniu nowego – oddzielnego zamówienia •

• Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w większym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu – nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji •

• Przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności •

Koszyk zamknij