Zwroty, reklamacje, wymiana
1. zwroty
• Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zakupu •
• Przedmioty nie mogą nosić śladów zużycia •
• Zwrotowi podlega cała kwota zamówienia, tj. ceny przedmiotów oraz kosztów wysyłki zamówienia do Klienta •
• Nie można zwrócić przedmiotów spersonalizowanych dla klienta •
1.1 JAK ZWRÓCIĆ TOWAR
• Aby zwrócić towar, należy pobrać formularz zwrotu, wypełnić go czytelnie i dołączyć do przesyłki wraz z paragonem lub jego kopią •
• Odesłać towar z dopiskiem “ZWROT” do paczkomatu: ZOG02N, Daszyńskiego 92, Zgorzelec 59-900 •
• Zwrot pieniędzy na wskazane w formularzu konto, realizujemy maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki •
• Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient •
2. Reklamacje
• Aby zareklamować zamówiony towar z powodu wad, należy się z nami skontaktować mailowo pod adresem: [email protected], podając numer zamówienia, opisując krótko zaistniałą sytuację i dołączając zdjęcia obrazujące uszkodzenia •
• W przypadku uznania reklamacji, na nasz koszt prześlemy do Państwa nowy produkt •
• W razie konieczności odesłania reklamowanego towaru, procedura wygląda identycznie jak w przypadku zwrotu opisanego w punkcie 1. •
• W razie gdyby wymiana w ramach reklamacji nie była możliwa, np. ze względu na brak rozmiaru czy wzoru, dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane przez Państwa konto •
3. WYMIANA
• W naszym sklepie wymiana polega na dokonaniu zwrotu towaru, zgodnie z opisem z punktu 1. i złożeniu nowego – oddzielnego zamówienia •
• Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w większym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu – nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji •
• Przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności •